Sunt client Dacia, imi place sau nu ;). Am un Logan din 2006, bunicica masina, raport calitate / pret cam imposibil de depasit (vorbesc de masinile noi). M-am inscris si pe lista lor de newsletter, primesc din an in paste cate un newsletter parlit despre cine stie ce oferta. Cam slab pentru pretentiile Renault cred eu.

Azi dimineata in Inbox, ma asteapta o comunicare in care mi se promite o vara de vis cu Dacia. Gand la gand cu bucurie, tot vroiam sa cumpar cate ceva, poate ma conving baietii. Intru pe site, citesc un text cam insipid, dar asta nu e problema, sunt obijnuit, si apoi hai sa vad si eu ce produse sunt in promotie… click aici si….o amarata de lista facuta in Excel si exportata in Word, facuta PDF (ca e la moda, se deschide automat, au aflat baietii :P) si semnata cu mandrie de catre Departamentul Marketing Piese si Servicii. Nu tu o poza, o explicatie, o reclama la produs, poate ma conving sa-mi schimb jentile ca astea noi sunt mai smechere, sau sa-mi iau cine stie ce tapiterie noua ca arata mai bine…. NU! doar o lista de doi bani si niste coduri.

Asta e online marketing-ul la romani, si inca la clienti mari, care in Occident se lupta sa isi faca relcama cat mai inteligenta. Dovada ca o idee buna si profitabila in exterior, la romani sfarseste in a fi tot ceva stupid si de doi bani….

Web 2.0 anyone?