De 2 ani particip la tot felul de conferinte, de la evenimente PR-driven pana la conferinte legate de antreprenoriat sau lansari de produse.
La fiecare, mai ales la cele la care am participat ca speaker, am reusit sa adun foarte multe contacte de la cei din audienta, si parea ca tot ce am vorbit acolo ajunge exact unde trebuie, este aplicat exact cum trebuie.

Toate bune si frumoase pana cand trec 2-3 zile, si toate promisiunile de ‘vom face’, ‘ne apucam’, si mai ales ‘vorbim’ sunt date uitarii. Desi suntem oameni cu aceleasi interese, poate uneori chiar concurenti.
Imi aduc aminte ca atunci cand am inceput, foloseam fiecare ocazie ca orice carte de vizita pe care o primeam sa fie urmata in maxim 2 zile de un email in care ma prezentam in detaliu, spuneam ce fac, ce vreau sa fac si cum vad o posibila colaborare intre cele doua parti.
Apoi, invitam pe respectivul sau respectiva la o cafea.
Si va pot spune ca cele mai bune afaceri si cele mai inspirationale intalniri le-am avut dupa astfel de initiative. Minore poate, considerate stupide de multi, dar extrem, EXTREM de binevenite.

Zilele trecute am fost la NextOnlinePlayers. Nu am primit nici un email in care cineva sa mi se prezinte, sa-si faca reclama la propriul serviciu. Decat dupa ce am dat eu mailuri.
De ce? De ce nu iesiti din bula? De ce nu va faceti reclama singuri?