Articol interesant in aceasta saptamana in Business Magazin, ocazionat de zvonurile aparute saptamana trecuta, neconfirmate oficial despre achizitionarea unui procent semnificativ din eJobs de catre

Pe langa detaliile acestui deal neconfirmat si alte declaratii ale unor oameni din online-ul romanesc care au inceput cu adevarat sa faca bani, am retinut ce ne spune Orlando despre perioada NetBridge:

Am cumparat mai multe site-uri in acea perioada, dar nu puteai sa spui ca pretul corect este unul sau altul. Motivul e foarte simplu – site-urile nu aduceau profit, dar le cumparam pentru perspectivele de dezvoltare. Evaluarea se facea mai degraba pe feeling

Cea mai buna dovada ca daca esti baiat destept in perspectiva poti sa ai o pozitie avantajoasa pe piata atunci cand lucrurile se dezvolta, chiar daca la inceput se poate sa mergi si in priedere. Aviz amatorilor care tot imi povestesc ca nu merita sa faci un site daca nu merge bine din prima zi.

Recomand articolul, disponibil aici