Atat Bogdan in Business Standard cat si Marius (tot Business Standard) sunt siguri ca piata de online (respectiv eCommerce) va creste in 2009, desi vom avea parte de mari greutati si mai ales falimente pe capete. (bine, asta dupa ce prin Noiembrie la WebClub nici nu eram noi sigur ca avem criza pe cap, si oricum “sigur va creste online-ul pentru ca se va dori eficienta”…yeah right).
Nu cumva va suna a PR toate aceste discursuri? Nu pare ceva gen “curaj gaina, ca te tai?”:P
Nu de alta, dar uite ce ne spune Doru:

– cica unele agentii, in loc sa renunte la mediile clasice ( TV, print si outdoor) pentru medii mai masurabile/interactive, taie din bugetele online ca sa se vada cat de cat pe sticla. Deci nimic nou sub soare. Se vor trezi de-abia pe la sfarsitul anului sa faca ceva repede pe net cand vor fi dati iar afara de pe sticla…..
– cica sunt publisheri care au fie trei categorii/zone la fiecare site inscris in SATI, fie peste 150. In ambele cazuri, plannerul online se vede nevoit fie sa puna site-ul integral si sa riste sa aiba impact mic, fie sa il scoata.

Dragilor, dupa PR si incruajari de sine, schemele alea prea negre de la Vali ar trebui sa fie obiect de studiu pentru mai mult cred eu :)….