Saptamana viitoare, la Hotel Radisson, BMG organizeaza o noua editie a BizDays, una din conferintele cu adevarat de traditie in Romania. Sunt multe de spus, dar azi mi-au atras atentia doua evenimente interesante…

  1. Studiul High Online Impact Brands
    Revista Biz creeaza si anul acesta topul brandurilor cu cel mai mare impact din Romania, pe care il va prezenta la Strategic (va fi apoi publicat si intr-un cover story). Pana acum de fiecare data studiul a avut o acoperire media foarte buna, merita urmarit si in 2008.
    Anul asta BMG realizeaza impreua cu Alan Thys de la FutureLab ( http://blog.futurelab.net/) varianta online a acestui studiu. Prin metodologia proprie, cei de la FutureLab vor evalua cat de vizibile si ce impact au in mediul online brandurile care au iesit anul acesta in topul High Impact Brands. Rezultatele se prezinta la Ziua 5 de la Zilele Biz, si se pare ca sunt surprize din cate ne promit organizatorii….
  2. BizPlan Awards – e un concurs de planuri de afaceri, care a aparut foarte usor ca idee, avand in vedere traditia Biz-ului de revista care promoveaza si sustine antreprenoriatul, cam de cand s-a lansat. Concursul e un parteneriat cu Arena Leilor, jurizat de leii din show-ul tv. Nu este insa Arena la Zilele Biz, concursul are un regulament propriu prin care participantii nu sunt “obligati” sa cedeze parti din companie catre lei. E follow-upul de la 11 minute de anul trecut, competitie la care am participat si eu si de la care am avut extrem de multe de invatat…

Va urma , Zilele Biz se apropie….