In timp ce IAB, BRAT si alte organisme cu initiale interesante nu se pot decide daca vor sau monitorizari de click-uri si contracte publice de publicitate, userilor le e din ce in ce mai greu sa inteleaga ceva dintr-un site.
Nu stiu daca observati, dar de cand cu criza asta e motiv tare bun sa incalci orice regula de bun simt atunci cand accepti o campanie de bannere doar ‘banu’ sa iasa’.

In aceasta dimineata radem (sau plangem, injuram, ce vreti) cu:

  • Realitatea.net care desi se vrea site premium de stiri e plin de bannere care pe langa faptul ca intra peste content cu o nesimtire maxima, nici nu au buton de inchidere. Multumim si Orange pe aceasta cale, le transmitem ca visul meu este sa pot citi stirile in liniste.
    realitatea_net_bannere
  • StirileProTV, alt premium, au o idee prin care vor sa nu mai bem cafea dimineata doar doar ne trezim numai cu sunetul bannerului ProFM din footer, care pe orice pagina ajungi are sunet enervant si tare, evident fara sa-l poti opri. Si totusi, tot vreau cafea si mi-am dat seama ca nu mai intru prea curand pe site-ul asta. Multumim baieti.
    protv_banner_sunet

Bonus: link catre standardele IAB. Cele adoptate cand nu era criza, e adevarat, dar standarde cu care toata industria s-a batut cu pumnul in piept. De la atata bataie cred ca am cam dat intr-un tusit bonlav…..