S-a dus a doua editie RoNewMedia, desfasurata la JW Marriot de data aceasta (o locatie care personal imi place mult mai mult decat altele).
Ati citit ieri si incercarea de live blogging, sper ca ati inteles ceva :), azi tragem cateva concluzii.
Ce mi-a placut:

  • Prezentarea lui Dragos Manac, a facut din nou spectacol spunand lucruri de bun simt. Sper ca cei din sala au avut urechi sa auda.
  • Discutia libera despre finantari. Am remarcat pozitia unui afacerist cu sange rece si extrem de calculat, Marius Ghenea versus un Alexis Bonte plin de optimism cand vine vorba de cuceritul lumii prin Internet. De retinut pentru noi toti: the best way to get money is to not need money. Deci… back to the drawing board.
  • Remarca lui Lucian Despoiu (Kondiment) care a scos in evidenta, ca oricum te invarti si orice ai face tot AdWords ramane pe moment cea mai buna metoda de promovare a unui magazin online in .ro. Mare adevar, putini au curajul sa-l spuna la conferinte in care participa ‘cei mari’. Bravo Lucian
  • Hostesele si ‘printesele’ de Money Consulting 😉

Ce nu mi-a placut:

  • Prezentarile ‘de produse’. Cineva trebuie sa le spuna celor 95% din vorbitorii de la conferinte ca e extrem de plictisitor sa prezinti un produs ca o insusire de avantaje pe care nu le crede nimeni. Si Manac si-a facut reclama, dar mult mai inteligent. Si nu a adormit pe nimeni.
  • Fiecare panel dupa mine a avut unul sau doi participanti in plus. Prezentarile erau mai interesante daca durau putin mai mult si le permiteau vorbitorilor sa se exprime (ok, la unii nu cred ca facea mare diferenta)
  • Inghesuiala din pauze, cauzata parte si din ministudioul amenajat de Moeny Channel. Cam putine mese, cam putin loc pentru sute de persoane. Sa nu mai vorbesc de aglomeratia de la pranz.
  • Programul care a inceput la 8.30 🙁

Una peste alta, o editie reusita, care lasa si loc de imbunatatiri pentru urmatoarea editie, dar arunca si manusa concurentei. Urmeaza BizDays, Netcamp, sezonul conferintelor continua….