Tare la moda zilele astea….
Vad pe banere outdoor adrese gmail de contact :), vad site-uri penibile sau ‘virale’ de tot rasul… dintre toate sta undeva deasupra si pare cea mai reusita campania dusa de ‘candidatul’ Calin Popescu Tariceanu. Un site destul de reusit, o prezenta pe twitter deloc rea, si mai ales in comunicarea online un limbaj departe de acea limba de lemn la care sincer ma asteptam. Evident trebuie pus in balanta si avantajul venit din functie de premier care-ti da automat o expunere mult superioara….

Impreuna cu ‘Harta lui Blaga’ de la locale, sunt primele semne ca poate la urmatoarele campanii online-ul romanesc isi va avea un rol ceva mai important. Nu am curaj inca sa compar cu ce s-a intamplat in State in ultimii 2 ani (cu precadere ultimele luni), dar… e un inceput. Si vorba lui Sorin, e ultima campanie cand isi pot permite sa ignore online-ul 🙂

PS. Asta nu ca nu ar fi facut si greseli de pozitionare si targetare….