NetcampCat de adevarata este importanta web 2.0 astazi? Se poate vorbi despre anumite modele de succes in web 2.0?

VORBITORI
Rodrigo Sepulveda Schulz, Co-Founder & CEO, vpod.tv.
Eirik Solheim, Project Manager, Norwegian Broadcasting Corporation
Cristian Mezei, Managing Partner, Kondiment Konversion
Moderator: Sergiu Biris, Co-fondator, Trilulilu.ro

Sergiu Biris va modereaza un panel care incearca sa prezinte (inca o data) web 2.0, oprtunitati, dificultati si implicatii

Rodrigo Sepulveda isi incepe prezentarea, si el cu mici probleme tehnice

viziunea lor: televiziunea se va schimba radical in anii ce vin, incluzand interactivitatea.

evident pariaza pe migrarea spre internet a zonei de tv. Putin probabil in anii ce vin; mai degraba imi vine in mine complementaritatea.

vpod, pornit in 2005, de la o idee simpla: multa banda de transfer disponibila, putine servicii, plus ideea ca se poate face distributie video pe net, ceea ce nimeni nu intuia la acea ora

Bazat pe:

1. tehnologie: sfaturi de bun simt (dar nici un mare insight) din partea lui Rodrigo, pe de alta parte multe ignorate de multe produse din .ro deci … deloc rau de reluat

2. marketing & 3. branding

4. USABILITY: ceea ce din cate spune Rodrigo toti europenii nu pricepem 😉

Predictii pe 18 luni in industria de video streaming:

– consolidare (multi vor muri)

– shift spre continut legitim

– standardizarea ad-urilor pe video

– aparitia unui format video nou: H.264 (creat de Apple)

Eirik Solheim, incepe prezentarea lui despre ‘blogging si social media’

Prezentare interesanta despre provocarii pe care bordcasterii traditionali le au in raport cu new media. Prezentare foarte proaspata si bine facuta. De retinut

facebooksofting: termenul zilei. NU in Romania, sau nu curand :))

Cristian Mezei tot despre web 2.0, pas inainte sau inapoi (prezentare tehnica dupa cum spune Cristian)

web 2.0 = participare la continut, cred ca rezuma cel mai bine tot ceea ce Cristian povesteste

un punct interesant si Cristi e singurul care vorbeste de asta: web 2.0 naste dependenta, si mediul offline isi va avea mereu un loc bine definit, chiar daca uneori de backup

prezentare ok pentru cei tehnici (poate prea generala) dar poate prea tehnica pentru multi din sala (PR, marketing). Multe fete de la PR au plecat la cafea 😉