Nu cred sa fi injurat vreodata pe cineva mai mult decat pe soferii de maxi-taxi si modul in care se acorda licentele de transport atat in zona Bucurestiului dar mai ales in Prahova, in special zona Campina. Acum cativa ani, cand nu aveam masina si eram dependent de transportul pe mica si medie distanta in Romania (tren sau autobuz) imi aduc aminte ce regi in tara lor erau soferii de maxi-taxi, dispecerii de la capat de linie si patronii lor.

Vrei bilet? Mars afara! Nu-ti convine ca numar banii cand merg cu 120 pe DN1? Cobori la prima!. Ce, nu respectam orarul? Asta e, mergi cu altcineva! A, nu e altcineva ca doar eu am licenta? Nasol de tine! Ia-ti masina tata! Hai sictir!

Indraznesc sa spun ca milioane de Euro au fost pierdute de CFR prin management prost insa intentionat pentru ca rute intregi sa apara neprofitabile si sa fie desfiintate si pentru ca spagile date de proprietarii de maxi-taxi sa nu fie data degeaba ci sa le iasa si lor banu’ gros. Nu de alta dar altfel nu se explica cum sunt atat de rare trenuri de mare viteza pe rute gen Bucuresti – Ploiesti – Campina – Brasov cand maxi-taxi-urile gem de clienti.
Indraznesc sa mai spun ca una din marile probleme nerezolvate ale Bucurestiului si anume transportul in comun in oras si din localitatile apropiate sufera tocmai pentru ca astfel de firme au interese foarte mari in a nu permite dezvoltarea concurentiala si civilizata a rutelor de tren si autobuz. Au fost anchete, s-a mai vorbit, nu s-a intamplat nimic. Proiecte gen TER vor avea mereu un inamic in astfel de ‘afaceristi’

De asta ce s-a intamplat azi in Bucuresti mi se pare o gluma proasta, iar suferinta lor imi provoaca (oricat de cinic ar suna) putina satisfactie.
RealitateaTV:

REALITATEA.NET – Proprietarii de microbuze din Ilfov au protestat astăzi în Capitală