Internetics 2007“Creating designs that will Captivate not Intimidate users” Invitat: Paul Dawson, Experience Director, Conchango

– Conchango, una din companiile reprezentative de design web din UK

– Companiile din vest incep sa se gandeasca statisfactia vizitatorilor fata de design ca parte a ROI-ului

– Studiu de caz: Virgin Atlantic: despre atentia pe care o acorda experientei pe care au pasagerii de la aeroport, nu doar in avion (Richard Branson: “it’s all about the people”: tradus in web 2.0: experienta de design poate face diferenta intre un site bun si cunoscut, si unul necunoscut.

– Aviz amatorilor de design complicat: un design incarcat (chiar 3D) poate complica lucrurile in loc sa aduca o experienta placuta (designul internetics.ro, cineva?:) )

– user-centered design: orice design trebuie sa se adapteze la segmentul de piata pe care vrei sa-l ataci. Pasii de urmat: observa userii carora te adresezi, oberva-le scopurile, centreaza-te pe aceste scopuri si pe atingerea lor, TESTEAZA si corecteaza daca e cazul… de ce sa faci asta: aplicatiile vor fi mai usor de folosit

– Paul Dawson prezinta acum tool-urile noi pe care Microsoft le propune pentru dezvoltarile web, cam criptica prezentarea, dar merita explorate probabil.

Una peste alta, o prezentare interesanta, cateva idei cunoscute dar prea putin aplicate in .ro… revenim.