Internetics 2007Case study: campanie Volkswagen – Horst Schlämmer: Invitat Hartmut Kozok, Executive Creative Director, Tribal DDB – Hamburg

– Tribal DDB: Una din agentiile de succes din Germania, parte dintr-o retea mondiala de 31 birouri in 19 tari (sediul la NY). Conform ADWEEK, “Interactive Agency of the Year 2006”

– stiudiu de caz: un viral pe care ei il numesc de generatie 2.0

– Horst Schlämmer: personaj de comedie popular in Germana

– au implementat camapnia in 3 etape: misterul unde nu se preciza sponsorul, urmata de cea mai sensibila: sponsorizarea, atunci cand s-a precizat cine este sponsorul, si apoi marketarea.

– cum se realizeaza postarile initiale ale unui viral: portaluri video, intrari in forumuri, trimiteri de emailuri (seeding strategy)

– costul unui astfel de sucees: peste 1 milion de euro. SF pentru .ro 🙂

O prezentare a unui viral cu totul si cu totul reusit, poate cea mai buna de pana acum. Si prima care a generat si intrebari.