• numarul de ani de cand am ajuns pe Luna. Indraznesc sa cred ca prea mult a trecut de la o astfel de mare realizare, fara sa fie urmarita de ceva. Semn ca politicul ne trage de prea multe ori inapoi, fara un vizionar ca JFK care sa mai vada si altceva decat bani-bani-bani nu prea mergem in directia care trebuie. Ce sa mai zic de Romania….
  • scaderea veniturilor Arbomedia in prima parte a anului fata de perioada similara 2008 e de 30-40%. O spune chiar Calin Rotarus in DailyBusiness. Nu scaderea in sine ma sperie, ci urmatoarea afirmatie:

    Din afacerile Arbo, bannerele vor ocupa cel mai mult. Apoi, circa 10-20% din venituri vor proveni din proiecte speciale, din reclama contextuala inca circa 10%, performance-ul aducand si el circa 10%.

    Chiar nu invatam nimic din criza? Nu insist ca bannerele au murit, sunt segmente unde vor ramane cea mai buna optiune, dar pe o piata ca a noastra pe bune ca te-ai astepta la alte procente….