Si a fost Blogaria4, intalnirea anuala organizata de Neogen cu bloggeri .ro in care Fusu&Co prezinta ceea ce Neogen este, ce se vrea a fi si cum vrea sa ajunga acolo.
Sunt 10 Gb de poze, unele vor fi si publice 😉 , sunt deja posturi foarte bune pe tema (Costin (si pe ReFresh), Lamaie, sau Arhi si vor mai fi multe altele va vor lamuri ce s-a intamplat in zona), asa ca nu am de gand sa va povestesc si eu ce s-a intamplat, o sa-mi dau in schimb cu parerea despre ce Calin vrea sa faca din Neogen..

  • BesJobs este motorul de crestere Neogen din punct de vedere financiar. Asta nu se va schimba prea curand, cred ca si Calin stie asta. Ma gandesc ca e mare nevoie de separare intre audienta pe care o are BestJobs si restul serviciilor Neogen. Vanzarea si promovarea traficului “adunat” la toate serviciile sperie clientii business care nu cred ca sunt chiar ok cu aparitia intr-o retea sociala care ii nu-i reprezinta de multe ori. Astept chiar cu interes proiectul secret BestJobs pe care Fusu l-a “scapat” in prezentare, eu aici vad cheia cresterii
  • Neogen prognozeaza 2 milioane de Euro venituri in 2009. Chit ca 60% inseamna zona de recrutare (deci BestJobs, nu doar .ro), cifra de afaceri in sine arata bine. Doar ca e un semn de alarma pentru cei care vor sa faca bani doar din trafic / reclame: 40% din 2 milioane facut cu trafic foarte mare nu e chiar bine. Serviciile sunt viitorul, fie criza fie nu, chiar si la site-uri care initial ‘traiesc’ doar din trafic.
  • Toate serviciile Neogen au nevoie de redesenare. Functionalitati deja existente nu sunt descoperite pentru ca nu sunt bine asezate in pagina. Functionalitati noi nu prea au unde sa mai ‘intre’. Aici e poate cea mai grea misiune a baietilor, asta daca-si vor propune cu adevarat imbunatatiri. Calin a stat prea mult sa explice lucruri care din doua priviri ar trebui sa fie evidente pentru un utilizator chiar si sub medie.
  • Cei 10.000 Euro dati lunar de Neogen catre parteneri suna bine, chiat ca sunt de ordinul sutelor de parteneri. Insa e nevoie de o comunicare mult mai buna a serviciilor pe care Neogen le ofera catre alte site-uri partener. Si e nevoie chiar de success stories. Deci vorbim iara de redesenare, de data asta a PR-ului (+ sales)

Una peste alta, doua zile frumoase, vreme buna, cazare ok, peste 200 de beri + alte bauturi consumate si multa buna-voie, in piscina si pe langa :).
Bloggeri din ce in ce mai ok desi din ce in ce mai insurati (unde e Blogaria 1 cand eram singurul om la casa lui din zona :)) ), oameni din piata care privesc Neogenul din ce in ce mai prietenos si un Hummer care tot atrage atentia oriunde merge. Pe scurt: Blogaria e un succes din ce in ce mai mare.
Prezentarea lui Calin Fusu este disponibila mai jos:

Blogaria 4×4

View more documents from calinf.

Bonus: 35 de poze din colectia personala, sigur vor fi altele mai reusite postate in urmatoarele ore..

Blogaria 4