Multe intrebari au venit dupa anuntul de rebranding asa ca revin cu cateva precizari care cred ca va vor fi de interes daca ma iau dupa emailurile din ultimele ore….

  1. Nu, nu va pot spune cati bani a inghitit tot procesul de rebranding. Nici nu conteaza foarte mult. Cert e ca a fost aproape de estimari (culmea :D).
  2. Scop principal: awareness. Aveam mare nevoie de a scapa din multimea de domenii flori/la/in/-/…./bucuresti.ro.(.com si alte cele)
  3. Branding: Am reusit ca din multimea de domenii de la punctul 2 sa ajungem numarul unu. Cu tot seo spam-ul care ne inconjoara. Am mare incredere ca intr-un an suntem destinatia principala cand e vorba de livrarea de flori si aranjamente
  4. Nu, nu va pot spune in ce directii ne indreptam, avem si noi un secret sau doua…. Dar va pot da acest link, ca sa va faceti o idee de idei de dezvoltare. Una din multe, incluzand aici si extinderea nationala (nah, ca tot dau din casa 😛 )

Reactii media