• Cu bani, organizare, optimizare si monitorizare se poate si la noi. Monitorizarea de trafic a aratat-o dar numai doua site-uri au trecut testul.
  • Daca pentru un retailer offline nu e chiar tragic sa nu ai site de BlackFriday, sa te declari retailer online si sa nu ai site ore intregi e trist. Si sunt prea exemple in acest sens. Deci… back to school. Avem de invatat optimizare web, hosting, scalare, analiza si tendinte de trafic. Altfel spus, avem de invatat business online.
  • PR-ul eMag a fost impresionat in ultimele saptamani. Organizarea lor, la fel, modul in care au comunicat ieri, la fel de laudabil. De prezentat la conferinte in anul care vine
  • Estimarile de vanzari, valorile de trafic din afiliere si asa mai departe sunt de retinut pentru 2013 si mai incolo. Potentialul este clar iar “mingea” in terenul nostru al celor din online, ramane de vazut cum transformam asta intr-un trend pozitiv pentru eCommerce tot anul…
  • Amazon isi mai face campanie outdoor pentru Craciun, pana la urma?