Organizat de Vodafone sub egida evenimentelor Vodafone Best Music, concertul Rolling Stones a fost un eveniment exceptional pentru Romania.
Si ca orice eveniment de acest gen, organizarea este una ce implica eforturi exceptionale. Pana aici, toate bune si frumoase
Numai ca dupa un semi esec in vanzarea online a biletelor, despre care ne aducem toti aminte ce a iesit, ieri a venit vremea marelui eveniment care ieri a bulversat cam un sfert de Bucuresti.
Evident, traficul rutier nu-l controleaza nimeni, (cel mai putin Politia) dar in jurul stadionului si mai ales in stadion lucrurile au luat-o razna.
Daca la portile de intrare era oarecum de asteptat sa se faca coada, mai ales ca datorita caldurii lumea a venit cat mai tarziu posibil, ceea ce s-a intamplat la punctele de vanzare ale bauturilor a fost ceva de nedescris.
Bun, inteleg ca e nevoie sa nu se intre cu sticle si bauturi din afara, dar
De ce nu se puteau comercializa cele din interior in sticle, sau pahare deja umplute?
De ce paharele nu erau umplute mult mai repede, nu se puteau aduce dozatoare?
De ce apa s-a terminat cu cel putin o ora inainte de inceperea spectacolului, la fel si cola in anumite puncte de vanzare, si mai ales
De ce agentii de paza faceau specula cu sticle care nu se comercializau?
O alta intrebare este
De ce Coca Cola a asigurat la concertul George Michael si agenti mobili de vanzare, dupa modelul vanzatorilor mobili de pe stadioanele din America, o idee inovatoare pentru noi atunci, iar acum acest lucru nu s-a mai intamplat?

A, si da, intrebarea zilei De ce s-a subestimat atat de mult numarul participantilor si al necesarului de puncte de vanzare si de stocuri? Cum Dumnezeu pot sa motiveze CocaCola si Vodafone acest lucru?

Cam multe “de ce”-uri, nu? Pentru relatiile publice din ambele companii, daca doresc, pot sa-mi trimita raspunsurile si le voi posta aici.